فروش کیسه آب گرم شارژی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 13 تير 1396
بازدید : 281
نویسنده : سعید

 

 

 

کیسه آب گرم برقی


قیمت 25هزار تومان

 

 

کیسه آب گرم برقی

 

کیسه آب گرم برقی ، وسیله ای است برای تسکین دردهای عضلانی و موضعی و همینطور گرم کردن بدن و غیره مورد استفاده قرار می گیرد کیسه های آب گرم برقی در موارد مختلفی و به خصوص در فصول پاییز و زمستان توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می گیرد ، اما بیشترین استفاه از کیسه آب گرم برقی به جهت تسکین در دردهای عضلانی و موضعی است ، زمانی که قسمت های مختلف بدن دچار درد می شوند می توان با گرم کردن آن ناحیه درد آن را تسکین داد ، به همین خاطر استفاده از کیسه های آب گرم در میان افراد رواج دارد.

 کیسه آب گرم برقی شارژی

♦ کیسه های آب گرم عادی دارای مشکلاتی است ، از جمله بزرگ و سنگین بودن ، ترکیدن و نشت آب و سختی در حمل و جابه جایی، شما زمانی که به کیسه آب گرم احتیاج داشته باشید مدتی را باید صرف گرم کردن آب کنید و سپس آب جوش را داخل کیسه بریزید که این امر خود کاری دشوار ، زمان گیر و همینطور خطرناک است ، چراکه ممکن است دستان شما دچار سوختگی شدید بشود. اما برای حل تمام این مشکلات ما به شما کیسه آب گرم برقی و شارژی را معرفی و پیشنهاد می کنیم ، این محصول با طراحی خلاقانه خود به شما این امکان را می دهد که به راحتی در هر جایی و بدون صرف زمان زیادی یک کیسه آب گرم فوق العاده را در اختیار داشته باشید.

 کیسه آب گرم شارژی

♦ کیسه آب گرم برقی دارای وزن کم ، دوام و مقاومت بالا به جهت راحتی هرچه بیشتر شما در استفاده این محصول است ، با استفاده از این محصول دیگر نیازی نیست آب را جداگانه گرم کنید و به سختی آب جوش را درون کیسه بریزید ، بلکه تنها کافیست کیسه آب گرم را به برق متصل نمایید و دقایقی را صبر کنید ، به همین راحتی یک کیسه آبگرم بسیار عادی در اختیار شما است. یکی دیگر از خصوصیات آن، روکش حوله ای است که برای ماساژ بدن و جلوگیری از تماس جداره داغ کیسه بسیار مناسب است.

 کیسه آب گرم شارژی

نحوه استفاده از کیسه آب گرم برقی و شارژی :
  1. آب را درون کیسه بریزید
  2. کیسه را ۵ تا ۷ دقیقه به برق متصل نمایید
  3. به همین راحتی و بدون هیچ زحمتی کیسه آب گرم در اختیار شما است.شما قادر خواهید بود از این محصول در خانه ، محل کار ، مسافرت و یا هرجای دیگری که نیاز دارید ، برای تمام قسمت های بدن مانند گردن ، کمر ، پاها و … استفاده نمایید.
  4. در زمان گرفتگی عضلات گردن شما به راحتی می توانید با استفاده از یک کیسه آب گرم درد خود را برطرف و آرام نمایید ، اما انجام این کار با استفاده از کیسه های آب گرم عادی بسیار دشوار است ، ولی با استفاده از کیسه آب گرم برقی و شارژی به راحتی می توانید کیسه را بر روی گردن قرار داده و درد را تسکین دهید.
مشخصات محصول :
  • نام محصول : کیسه آب گرم برقی و شارژی
  • برق مصرفی : برق شهری
  • مدت شارژ : ۵ تا ۷ دقیقه
  • جنس محصول : پارچه طرح دار مقاوم
  • اقلام همراه : کابل مخصول مجهز به سیستم قطع اتوماتیک
  • مدت گرم نگه داشتن : ۲ تا ۸ ساعت
 

♦ این محصول دارای یک کابل مخصوص جهت اتصال کیسه به برق می باشد که کابل مورد نظر دارای سیستم قطع کن اتوماتیک است ، یعنی زمانی که آب به دمای مورد نظر رسید به طور اتوماتیک جریان برق به کیسه متوقف می شود ، بدین معنا که هر زمان که شما فراموش کنید کابل برق کیسه را از برق جدا نمایید ، کبل مخصوص به طور اتوماتیک جریان برق را قطع می کند و مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.

توجه!!!

ارسال این محصول طرح آن به صورت رندومی ، می باشد.

 

 


برای اطلاعات بیشتر لطفا وارد سایت شوید

 

           

 

 

 



خرید سه پایه بوم فلزی

:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: خرید , خرید کیسه آب گرم , فروش کیسه آب گرم شارژی , خرید مینی پنکه دستی شارژی , هدایای تبلیغاتی پزشکی , هدایای تبلیغاتی , آرتروز درمانی , آرتروزدرمانی پزشکی , خرید , خرید اینترنتی کیسه آب گرم , خرید اینترنتی کیسه آب گرم برقی , خرید اینترنتی کیسه آب گرم برقی و شارژی , خرید اینترنتی کیسه آب گرم شارژی , خرید کیسه آب گرم فانتزی پزشکی , خرید کیسه آبگرم برقی دخترونه , خرید کیسه آبگرم برقی مخملی , خرید کیسه آبگرم دخترونه , خرید هدایای فانتزی پزشکی , خرید و فروش عمده , خرید وسیله گرمایی , خریداینترنتی کیسه آب گرم , دخترونه , درد , درمان , درمان آرتروز , درمان درد عظلات , زمستان , قیمت , قیمت خرید کیسه آب گرم , قیمت خرید کیسه آب گرم برقی , قیمت خرید کیسه آب گرم برقی و شارژی , قیمت خرید کیسه آب گرم شارژی , قیمت کیسه آبگرم برقی دخترونه , قیمت کیسه آبگرم برقی مخملی , قیمت هدایای تبلیغاتی , قیمت هدایای تبلیغاتی پزشکی , قیمت هدایای فانتزی پزشکی , کیسه آب گرم برقی , کیسه آب گرم برقی و شارژی , کیسه آب گرم شارژی , کیسه آب گرم مخملی , کیسه آبگرم برقی مخملی , کیسه آبگرم دخترونه , کیسه آبگرم مخملی دخترونه , گرفتن عضلات , لوکس پزشکی , هدایای تبلیغاتی , هدایای فانتزی , هدایای فانتزی پزشکی , هدیه برای پزشک , هدیه , اشانتیون پزشکی , وسیله گرمایی , ,

وبلاگ شخصی سعید بختیاریان

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 134937
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 2

RSS

Powered By
loxblog.Com